0

Mamusiu a czy ja muszę?

Powoli się wszystko układa… Oczywiście jak to w życiu bywa nie udało się przywrócić bloga do stanu sprzed przenosin z poprzedniego serwera, ale może to i całkiem nieźle… Będzie nowe 🙂 Dziś co prawda...

1

No to ogarniamy!

Jestem poza domem i ogarnę bloga dopiero po powrocie! Jest lekka lipa, ale wszystkie pliki mam zapisane, wystarczy wgrać i będzie pięknie… podobno 😉 Ważne, że mogę pisać tu! Instagram jest fajny, ale podczas...

0

Odpowiedzialny…

Tak tak … instruktor powinien być przede wszystkim odpowiedzialny. Ale nie tylko odpowiedzialny w sensie punktualności, sprawdzania stanu grupy itp. Instruktor powinien być też odpowiedzialny za rzeczy, które mówi, robi i ćwiczenia jakie prezentuje...

2

Świadomość

Pływanie zyskuje na popularności głównie dzięki triathlonom, w których jeśli chcesz wziąć udział to musisz umieć pływać… Mógłbyś w sumie kupić starter, przejechać się rowerem i trochę pobiegać… ale pływanie jest na samym początku...

0

Dobra robota obroni się sama.

Jest tak czasami, że masz w głowie dobry pomysł, ale ktoś powie… „e to Ci nie wyjdzie”, „to się nie uda”. Albo „no coś ty przecież to jest ryzyko, daj sobie lepiej spokój”… A...

0

Ze łzami w oczach…

Jest już piątek więc spokojnie mogę pisać… Dzisiaj temat, który przewija się co jakiś czas na basenie. Mianowicie rodzice, którzy mają pierd***ca (sorry inaczej się tego napisać nie da!) na punkcie swoich „basenowych mistrzów...

0

Rodzice i ich dzieci

Jeszcze mamy piątek… mam nadzieje, że zdążę kliknąć przed „dwunastą” 😉 Dziś na tapecie – dzieci i ich rodzice… zapraszam do czytania 😉

0

Co pan robi? „Ja? Jestem gotowy do skoku”

Czasami zastanawiam się kto bardziej przeżywa pierwsze odwiedziny na basenie. Rodzice czy dzieci. I Choć płaczące maluchy się zdarzają to chyba zdecydowanie częściej zdarzają się mamy, których kochające serce okropnie cierpi na pierwszych zajęciach...

0

Apokalipsa…

Dziś post szybki… bo piątek to niby koniec tygodnia a okazuje się, że ogień jak w nie jeden poniedziałek. Więc apokalipsa… zapraszam do czytania!